Konkurs na plakat profilaktyczny pod hasłem: "Narkotyki i dopalacze = rozmazane życie!".
Regulamin konkursu:
1. Organizatorzy konkursu:
Organizatorem konkursu jest Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Profilaktyki, działająca przy Urzędzie Gminnym w Kobylinie oraz Szkoła Podstawowa w Kuklinowie .
2. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konkursu:
Alicja Skowrońska
3. Temat konkursu:
"Narkotyki i dopalacze = rozmazane życie"
4. Cele konkursu:
- propagowanie profilaktyki uzależnień od narkotyków i dopalaczy,
- propagowanie życia bez nałogów,
- kształtowanie postaw asertywnych wobec zażywania narkotyków i dopalaczy,
- uświadomienie szkodliwego wpływu używek na organizm człowieka,
- rozwijanie kreatywności uczestników.
5. Warunki uczestnictwa w konkursie:
- konkurs kierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas VI oraz uczniów klas gimnazjalnych,
- do konkursu nie mogą być zgłaszane prace zbiorowe,
- każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną samodzielnie wykonaną,
- ilość prac przesłana przez szkołę jest dowolna.
- prace konkursowe należy przesłać do 30 listopada 2012r. na adres szkoły:
Szkoła Podstawowa w Kuklinowie,
Kuklinów 40
63-740 Kobylin
6. Przedmiot konkursu
Uczestnicy konkursu tworzą plakat profilaktyczny pod hasłem "Narkotyki i dopalacze = rozmazane życie".
7. Wymogi pracy konkursowej:
a) format prac: A3
b) technika prac: dowolna
c) praca musi być opisana w następny sposób: z tyłu pracy powinno znaleźć się imię, nazwisko, wiek uczestnika konkursu oraz nazwa szkoły.
8. Pozostałe zasady konkursu:
- w konkursie przewidziano nagrody, które zostaną wręczone podczas gminnej wigilii w Kobylinie
- prace konkursowe oceniane będą przez co najmniej trzyosobowe Jury Konkursu.