Zgodnie w wcześniejszą zapowiedzią rozpoczynają się na podst. art. 6 ust. 5a i 5aa ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 ze zm.) kontrole zbiorników bezodpływowych i instalacji w przydomowych oczyszczalniach ścieków.
Poniżej przedstawiamy plan kontroli zgodnie z Zarządzeniem nr 61/2023 Burmistrza Kobylina z dnia 4 kwietnia 2023r.
W związku z tym wzywa się właścicieli nieruchomości z poszczególnych sołectw zgodnie z planem kontroli do okazania:
-umowy zawartej z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Kobylin,
- dowodów uiszczania opłat za usługi wykonane w ramach umowy.
W przypadku braku w/w dokumentów proszę o wskazanie przyczyny braku.
Dokumenty należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Kobylinie, Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin, pok. nr 3 w terminach wynikających z planu kontroli.
Ponadto informujemy, że zgodnie z art. 10 ust. 2 i 2d w/w ustawy kto nie wykonuje obowiązków związanych z gromadzeniem i pozbywaniem z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych zgodnie z powyższą ustawą oraz kto utrudnia lub udaremnia przeprowadzenie kontroli - podlega karze grzywny.