Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną :
- z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
- za pośrednictwem portalu Emp@tia lub,
- przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
Jeśli nie masz profilu PUE przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go dla Ciebie.
Zapraszamy na spotkanie 21 września 2021 r. w godz. 9:00 do 13:00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kobylinie.
Aby usprawnić założenie profilu PUE ZUS prosimy przygotować i zabrać na spotkanie :
- aktualny dowód osobisty lub paszport,
- telefon komórkowy,
- adres poczty elektronicznej (adres email).
Aby złożyć wniosek o świadczenie Dobry Start prosimy przygotować :
- numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia,
- numer PESEL dziecka,
- informacje dotyczące szkoły w której uczy się dziecko (nazwa, adres, kod pocztowy).