OGŁOSZENIE
Burmistrz Kobylina
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze : inpektor ds. zamówień publicznych i funduszy europejskich w wydziale Inwestycji i rozwoju.
Wymiar : 1 etat w Urzędzie Miejskim w Kobylinie
1.Wymagania konieczne dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku
- obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej
- osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiada co najmniej trzyletni staż pracy
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
2. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość prawa wzakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego, a w szczególności przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych
2. znajomość zasad aplikowania wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i krajowych
3. znajomość zasad realizacji wydatków przez jednostki pomocnicze Gminy
4. zdolność do interpretacji i stosowania prawa
5. umiejętność organizacji pracy, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, kreatywność
6. umiejętność obsługi komputera, programów: Word, Exel
7. preferowana praktyka na podobnych stanowiskach.
3. Określenie głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. W zakresie zamówień publicznych:
1) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
2) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno – prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
3) sporządzanie umów o zamówienia publiczne,
4) udział w pracach komisji przetargowej,
5) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
6) ocena formalno – prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne),
7) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
8) sporządzanie planów zamówień publicznych oraz sprawozdań
9) opiniowanie dokumentów przetargowych przygotowywanych przez jednostki organizacyjne Gminy
10) prowadzenie kontroli w zakresie zamówień publicznych w stosunku do wydziałów
Urzędu Miejskiego
2. W zakresie funduszy europejskich:
1) pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych
2) monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE, funduszy regionalnych, programów ministerialnych oraz innych środków pozabudżetowych;
3) przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej;
4) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych;
5) koordynacja projektów inwestycyjnych i miękkich realizowanych w Urzędzie współfinansowanych ze środków funduszy UE,
6) utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą
7) opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
8) monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, z zawartymi umowami i obowiązującym prawem;
9) przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i pozostałych dokumentów związanych z realizowanymi projektami;
10) udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym gminy i organizacjom pozarządowym o możliwościach pozyskiwania środków pomocowych UE
3. Współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy, koordynacja, realizacja i nadzór nad wydatkami będącymi do dyspozycji jednostek pomocniczych.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów ptwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
- oświadczenie , że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty należy składać do dnia 19 lutego 2019 roku w zamkniętych kopertach z napisem„Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora d\s inpektor ds. zamówień publicznych i funduszy europejskich oraz mię i nazwisko kandydata.
- osobiście wpokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Kobylinie lub pocztą na adres:
Urząd Miejski , Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin
/decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu/
5. Dodatkowe uwagi
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Burmistrz Kobylina. Dane będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika ustawy kodeks pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Mirosław Sikora – Sekretarz Gminy,
tel. 065 548 2401
Kobylin, dnia 8 luty 2019 r.
Burmistrz Kobylina
Tomasz Lesiński