Regulamin konkursu na plakt profilatyczny pod hasłem "Alkohol - stop!"
1. Organizatorzy konkursu:
Organizatorem konkursu jest Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kobylinie oraz Szkoła Podstawowa w Kuklinowie.
2. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie konkursu:
Alicja Skowrońska
3. Temat konkursu:
"Alkohol - stop!"
4. Cele konkursu:
- propagowanie profilaktyki uzależnień od alkoholu,
- propagowanie życia bez nałogów,
- uświadomienie szkodliwego wpływu używek na organizm człowieka,
- rozwijanie kreatywności uczestników.
5. Warunnki uczestnictwa w konkursie:
- konkurs kierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas IV-VI,
- do konkursu nie mogą być zgłaszane prace zbiorowe,
- każdy uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną samodzielnie wykonaną pracę,
- ilość prac przesłana przez szkołę jest dowolna,
- prace konkursowe należy przesłać do 30 listopada 2012 r. na adres szkoły:
Szkoła Podstawowa w Kuklinowie
Kuklinów 40
63-740 Kobylin
6. Przedmiot konkursu:
Uczestnicy konkursu tworzą plakat profilaktyczny pod hasłem „ALKOHOL- STOP!”.
7. Wymogi pracy konkursowej:
a) format prac: A3
b) technika prac: dowolna
c) praca musi być opisana w następny sposób: z tyłu pracy powinno znaleźć się imię, nazwisko, wiek uczestnika konkursu oraz nazwa szkoły.
8. Pozostałe zasady konkursu:
- w konkursie przewidziano nagrody, które zostaną wręczone podczas gminnej wigilii w Kobylinie
- prace konkursowe oceniane będą przez co najmniej trzyosobowe Jury Konkursu.